1396-10-05 08:01
855
0
48288
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

برگزاری امتحانات مدارس در 9 دی شبهه‎ناک است/ 9 دی مشت محکمی بر دهان کسانی است که فتنه را خاموش مدیریت می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در انتقاد شدیدالحنی نسبت به برگزاری امتحانات مدارس در 9 دی؛ این نوع رفتارها را نوعی غفلت در برنامه‎ریزی در مقابل انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این اتفاق اگر عمدی باشد باید پاسخگو باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی عصر دیروز در سومین جلسه برنامه‎ریزی تجمع سراسری یوم‎الله 9 دی «بصیرت، میثاق امت با ولایت» در گرگان اظهار کرد: این گله‎مندی از آموزش و پرورش وجود دارد که برخی امتحانات مدارس را در 9 دی برنامه‎ریزی کردند، البته ما انتقاد خود را نسبت به این موضوع در سطح کشور منعکس کردیم و امیدواریم که این اتفاق عمدی نباشد.

وی تصریح کرد: برنامه‎ریزی امتحانات مدارس در 9 دی دارای معنا و مفهوم است، برنامه‎ریزان می‎توانستند یک روز قبل یا بعد از 9 دی شرایط امتحانات دانش‎آموزان را در مدارس فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: عده‌ای فکر نکنند ما متوجه رفتارهای سیاسی آنها نمی‎شویم این افراد بدانند که سربازان نظام اسلامی و ولایت در میدان عمل هستند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت 9 دی امسال به مراتب با توجه به فضای سیاسی کشور بیش از گذشته است، ابراز کرد: برخی از فعالان سیاسی رفع حصر سران فتنه را مطرح می‎کنند، به دلیل اینکه مع الاسف برخی دولتمردان در سطح کلان اعتقادی به 9 دی ندارند و یا اعتقادی به فتنه ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: 9 دی امسال شرایط متفاوتی داریم، برگزاری فاخر برنامه 9 دی امسال می‌تواند مشت محکمی بر دهان کسانی باشد که فتنه را به نحو خاموش در کشور مدیریت می‌کنند، این فتنه خاموش پیچیده‎تر و خطرناکتر است.

احمدی افزود: آنها خیلی دقیق، حساب شده و فنی جهات انقلابی بودن این انقلاب را هدف گرفتند، نیروهای انقلابی را مورد هدف قرار دادند،  فتنه‎گران و ‎فتنه‎بازان بنا ندارند چادر را از سر زنان بکشند، چون حساسیت جامعه مذهبی را برخواهد انگیخت اما چنان عمل می‌کنند که به شکل دیگر و بصورت نرم به حجاب اهانت شود.

وی بیان کرد: آنها بنا ندارند قرآن را آتش بزنند اما طوری عمل می کنند که قرآن مضحکه شود، آنها می‎دانند اگر قرآن را آتش بزنند حتی آن خانم بی‎حجاب هم به میدان می‌آید و برای اینکه به ارزش‌های دینی اهانت شده واکنش نشان می‎دهد، آنها می‌دانند اگر به عاشورا اهانت کنند حتی آن کسانی هم که احتمالا نماز نمی‎خوانند در برابر اهانت به مقدسات بی‎تفاوت نیستند، دیگر بنا نیست این رفتارهای آشکار ضد دین را شاهد باشیم چون فتنه گران با واکنش مواجه خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حساسیت 9 دی امسال به مراتب بسیار بالا است، ما هستیم که می‎توانیم برانگیزیم و به صحنه بیاوریم، نمی‌توانیم منتظر کسی باشیم.

احمدی ابراز کرد: از 16 آذر امسال در همین گرگان، توپخانه جریان سران فتنه خیلی کار کرده و فعال شده است باید بپرسیم آنها چرا افراد مسئله‌دار فتنه و فتنه‌گران را به عنوان سخنران به گرگان دعوت کرده و دعوت می کنند، معلوم است برای اینکه بسترهایی که به آن امید دارند را فراهم کنند در سطح کشور نیز چنین برنامه‌ای دارند.

احمدی افزود: افراد جری، پررو طلبکار نظام شده‌اند ما امروز می‌بینیم مدعی جامعه‌شناسی و منحرف از مبانی انقلاب اسلامی طلبکار نظام است می‌گوید 40 سال شما شورای انقلاب فرهنگی دانشگاه‌ها را چرخاندید از این به بعد آن را به ما بسپارید برای که می‎خواهند افرادی تربیت کنند که در نافرمانی مدنی علیه نظام دینی موثر شوند.

وی ادامه داد: اینها می‎دانند جوانان ما روی خانواده خیلی اثرگذار هستند و می خواهند این کانون تاثیرگذار را در اختیار بگیرند و حال آنکه جوان ایران اسلامی بودند دفاع مقدس را باسربلندی پشت سرگذاشتند و در مواقع خاص حتما این افراد غافل را پس خواهند زد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: یک محکوم امنیتی فتنه ۸۸، در یک منطقه خوش‌نشین تهران علیه نظام دینی گزافه‌گویی می‌کند.

احمدی تاکید کرد: ما باید با تمام توان در صحنه حاضر شویم خوشبختانه حضور اعضای ستاد نهم دی در استان گلستان با یک وفاق درخور تحسین و با تحلیل واحد  امور را پیگیری می‎کنند و بسیار فعال هستند./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.